Onze methode

Samen met onze specialisten helpen we jouw organisatie in 4 eenvoudige stappen merk en customer experience met elkaar te verenigen: van CX naar BX (Brand Experience).

In 4 stappen van CX naar BX

Presentatie_Joost_Bakker.png

BX Maturity report

Om te weten hoe je organisatie er nu voor staat, hebben we een unieke onderzoeksmethodiek ontwikkeld. We brengen in kaart hoe Merk en CX op dit moment zijn ingericht binnen jouw organisatie en analyseren de BX score over de assen: klant, medewerker en concurrent.

Presentatie_Joost_Bakker (2).png

BX Action Plan

Aan de hand van het BX Maturity Report stellen we een concreet advies & plan van aanpak op. Waar willen we naar toe? Wat moet er gebeuren en wanneer? Wat hebben we nodig (resources)? Hoe meten we succes?

Presentatie_Joost_Bakker (3).png

BX Making It Happen

Ons hybrid team gaat samen met jouw organisatie aan de slag. We worden onderdeel van de teams die verantwoordelijk zijn voor de desbetreffende touchpoints en gaan deze samen verbeteren. Wij adviseren, helpen, co-creëren en trainen. De productie pakken we samen op met interne of externe creatieven/developers.

Presentatie_Joost_Bakker (4).png

BX Training

Door BX training kunnen de medewerkers van jouw organisatie in de toekomst zelf met BX aan de slag. Zo valt de organisatie niet terug in oude gewoontes en kan de transformatie structureel en schaalbaar worden gecontinueerd.