Over New Era Consultancy

Wat is New Era Consultancy

New Era Consultancy helpt organisaties hun merk(belofte) door te voeren in alle klantinteracties. Merk en Customer Experience worden één. Hierdoor word je als organisatie onderscheidend ten opzichte van de concurrentie, stijgt de NPS en de eNPS.

Oprichting

New Era Consultancy is als B.V. opgericht in 2021, door Alewijn Dekker, Eva Nooitgedagt en Rogier Maessen.

Onze markt

Organisaties die zich bevinden in een commodity branche, die een product of dienst aanbieden waarbij klantinteracties een belangrijke rol spelen. Bij deze bedrijven is een superieure en branded customer experience cruciaal om zich te onderscheiden ten opzichte van de concurrentie. Denk hierbij aan de volgende sectoren: travel, telecom, energie, human resource, financial services, retail en insurance.

Onze missie

New Era Consultancy helpt en leert a-merken in Nederland structureel en schaalbaar hun merk(belofte) door te voeren in alle klantinteracties.

Winnaar New Kids On The Block 2022

De SAN reikte dit jaar voor de 10e keer een SAN New Kids On The Block Accent uit. De bekroning ging dit jaar naar New Era Consultancy, dat volgens de jury 'het verschil maakt door de merkbelofte van organisaties door te voeren in alle klantinteracties.’

Lees meer over deze prijs en het juryrapport

Onze kernwaarden

De specialisten van New Era Consultancy dragen allemaal de volgende waarden:

  • Duidelijk
    Wij strooien niet met moeilijke termen om professioneel over te komen. We proberen de uitdaging zo simpel mogelijk te maken en te transformeren naar een concrete en effectieve invuloefening. Zo is helder wat er moet gebeuren en krijgt men zin om gelijk aan de slag te gaan. Ook zijn we altijd duidelijk in wat je van ons kunt verwachten en wanneer.

  • Samen
    Wij geloven dat we samen met onze klanten verantwoordelijk zijn voor het resultaat. Daarom willen we niet voor onze klanten maar met onze klanten werken. Alleen door echt onderdeel uit te maken van de teams binnen een organisatie kunnen we merk en customer experience structureel verenigen. En kan de transformatie daarna door de teams zelf schaalbaar worden gecontinueerd.

  • Positief
    Onze mensen zitten vol energie en enthousiasme. En dat ga je merken. In onze warme groet, onze glimlach, maar bovenal onze positieve toon en open benadering van de uitdaging. Met constructieve feedback en inspiratie weten we altijd een positieve stempel te drukken in de teams.

  • Grensverleggend
    Om bedrijven onderscheidend te maken moet je zelf ook onderscheidend zijn. Onderscheidend kunnen denken en doen. En de ambitie-lat durven te verhogen. Met de focus op tastbaar resultaat. Onze mensen hebben de juiste expertise, ervaring en mentaliteit om organisaties hiermee te helpen.